Profesorul Dorin Isoc, creatorul primei şcoli automate din lume s-a născut în România

 

 

Profesorul care a contestat plagiatul tezei de doctorat a lui Kovesi este și creatorul primei şcoli automate din lume s-a născut în România…

Cum funcţionează şcoala automată

Cybertrainer de la adresa www.cybertrainer.online este primul serviciu cibernetic profesionist din lume destinat învăţării extinse. Serviciul reprezintă o nouă modalitate de a gândi şcoala şi de a acţiona în învăţare pus la îndemâna profesorilor cu persoane cu în vârsta de la 16-17 ani.

Aşa cum este construit serviciul, utilizarea sa este independentă de cunoştinţele sau deprinderile la care se referă, este independentă de limba de lucru.

Cu ajutorul serviciului profesorul poate lucra cu grupe alcătuite din cel mult 15 studenţi în durate de timp dimensionate de profesorul-instructor, durate numite sesiuni de instruire. Durata sesiunii de instruire cuprinde tot timpul pe care pregătirea unei teme îl presupune astfel încât fiecare student poate să-l folosească respon-sabil pentru a obţine efectele maxime.

In acest fel, este evident că în timpul învăţării, studentul poate lucra atât la şcoală cât şi în oricare loc unde el se simte confortabil.

Sesiunile de instruire sunt planificate de profesorul-instructor odată cu stabilirea tematicii de aprofundat şi a bibliografiei minimale la care cel care învaţă trebuie să se raporteze. Tot profesorul-instructor oferă studenţilor săi modele de formulare a problemelor şi soluţiilor potrivit domeniului de instruire.

Principiul serviciului este că învăţarea se produce întotdeauna între problemele pe care o persoană le poate construi şi soluţiile pe care aceasta le poate primi de la colegii care aprofundează aceeaşi temă, acelaşi subiect.

Pe durata unei sesiuni de instruire, serviciul propune şi permite fiecărui student în parte să se manifeste prin activitate proprie, cum ar fi propunerea de probleme şi de soluţii, prin participare la acţiuni de cunoaştere a lucrărilor celorlalţi colegi şi prin exprimarea concretă a unor poziţii cu referire la lucrările colegilor sau la modul de elaborare al acestor lucrări.

Toate activităţile studenţilor sunt integrate astfel încât la sfârşitul fiecărei sesiuni de instruire, fiecare stu-dent primeşte un raport cu nota determinată în mod automat şi construită în mod cumulativ pentru toate activi-tăţile pe care acesta le poate aborda. Raportul cuprinde de fapt situaţiile detaliate ale tuturor colegilor din grupă în ordine descrescătoare. In raportul primit studentul şi regăseşte numai numele său, numele celorlalţi colegi fiind făcute anonime.

Avantajele serviciului CyberTrainer sunt multiple:

 

  1. Serviciul asigură că oricare ar fi tema lansată de profesorul-instructor întrebările şi problemele reale ale stu-dentului în cadrul dat vor avea o soluţie concretă.
  2. Serviciul asigură că studentul va lucra în mod regulat şi sistematic. Notarea studentului se va face cu stricteţe în limitele muncii depuse.
  3. Serviciul asigură că munca fiecărui student este cunoscută şi apreciată de toţi colegii săi dar şi de instructor. Este eliminată orice posibilitate de obţinere de rezultate şcolare pe alte căi decât cele corecte. Se respectă principiul la muncă bună egală, rezultate corecte egale.

 

4.Serviciul asigură că valorificarea muncii studentului se face permanent, fără întârziere şi fără excepţii.

5.Serviciul asigură că munca de rutină a profesorului-instructor se reduce cu mai mult de 50%.

 

6.Serviciul poate fi asociat cu orice alte forme convenţionale alternative de instruire.

 

7.Prin pregătirea corectă a tematicilor, serviciul elimină în mod corect şi constructiv tocitul, copiatul, plagiatul, falsificarea de rezultate, favoritismul. In acelaşi timp poate creşte semnificativ calitatea învăţării reale şi cu rezultate direct utilizabile.

 

8. Serviciul are aplicabilitate imediată în educarea continuă în firme, în creşterea randamentului personalului calificat, în instruirea pentru dezvoltarea spiritului inovativ.

9. O altă aplicaţie imediată este posibilitatea abor-dării educaţiei seniorilor pentru conservarea capacităţilor intelectuale şi recuperarea capacităţii de creaţie a acelor seniori care doresc să rămână în activităţile în care au capacitate semnificativă.

 

Sugestii pentru teme de discutat

 

Cine are nevoie de o şcoală automată?

 

Ce poate însemna o şcoală automată?

 

Scoala automată produce oameni sau roboţi?

 

Cui îi este destinată şcoala automată?

 

Cine verifică studenţii să nu copieze? Dar să nu lucreze altcineva în locul lor?

 

Are acest serviciu aprobarea şi avizul ministerului educaţiei?

 

Este serviciul CyberTrainer gratuit?

 

Cum poţi face reforma educaţiei cu un serviciu cibernetic sau cu o şcoală automată?

 

Cum intervine profesorul-instructor să fie notele corecte?

 

Cum îi ajută profesorul-instructor pe studenţi?

 

Cum se verifică soluţiile date de studenţi la problemele propuse de ei? Ce se întâmplă dacă soluţiile date de studenţi sunt eronate?

 

De cât timp lucraţi pentru acest proiect şi cine a finanţat proiectului?

 

Cum se poate spori randamentul unei firme prin educaţie continuă?

 

Cum poţi face educaţie unui senior (pensionar)?

 

Când dau examen studenţii care folosesc serviciul Cybertrainer?

 

Cine poate folosi serviciul CyberTrainer?

 

Care sunt formele necesare pentru folosirea serviciului CyberTrainer într-o şcoală sau facultate?

Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
Notify of
Scroll Up

Mare Britanie raporteaza o frauda de 12 milioane de lire sterline in unul din fondurile de pensii private !

  Un grup de trei directori ai unor mari institutii de brokeraj din UK au...

Închide