Liviu Alexa : Nu vă datorăm nimic, papagalilor !

Ti-e foame? Bagi Zonar si te calmezi. Ti-e pofta? Bagi Zonar si te calmezi. zice primarul de 3 la suta din Cluj-Napoca

In viata, nu totul se rezolva cu Zonar, iar asta simt ca nu o sa iti placa. Nici lui Vasile Dancu, pe care cu drag il igienizezi, cand iti da el voie.

Cum se fac banii, pe rețeta Dragnea -Dâncu-Alexa fără Zonar

Pentru a-și încasa „onorariile” cât mai discretpropagandiștii media folosesc o schemă financiară bine pusă la punct. Ingineria este destul de simplă: PSD plătește în baza unor contracte două firme deținute de consultanții de casă ai lui Dragnea, iar acestea virează banii mai departe către firmele „jurnaliștilor” și „analiștilor”. Sumele provin din subvenția plătită de stat, adică de noi toți, partidelor politice parlamentare. Citiţi articolul integral în publicaţia newsweek.ro.

Vasile Dîncu controlează IRES – Institutul Român pentru Evaluare și Strategie, chiar dacă nu mai este patronul din acte. Tot el este omul din spatele publicațiilor Transilvania Reporter și Sinteza. A fost membru PSD și a rămas mult timp un fidel al partidului. Vă amintiți că a făcut parte, ca ministru și vicepremier, din cabinetul Dacian Cioloș. S-a vorbit că ar putea deveni opțiunea PSD pentru alegerile prezidențiale, dar în ultima vreme s-a îndepărtat de conducerea social-democraților. Jurnaliștii de la Newsweek spun că Dîncu ar fi încasat bani și prin International Brand Consultants (poziția a patra în listă). Suma e de 1.534.375 lei.

În acest moment, firma este deținută de un cetățean care se numește Ilie Ștefan. Acesta a și înființat firma, în 2005. Dar, după câțiva ani, i-a cedat-o sociologului Vasile Dîncu, fost ministru și fruntaș al PSD. Conform informațiilor publice, Dîncu a fost acționar al acestei firme doar pe perioada în care a avut un contract gras cu statul, mai exact cu administrația Rezervației Biosferei Delta Dunării. După încheierea contractului, în 2013, firma s-a întors la Ilie Ștefan. Potrivit surselor noastre, acesta este în prezent angajat în cadrul Asociației Române pentru Evaluare și Strategie, nășite de sociologul pesedist.

Liviu Alexa deține Ziar de Cluj și NCN TV (Pagina Ciudatului, poziția a noua în tabel). Iată cum îl prezintă Newsweek: “Se mândrește că la NCN TV lucrează Răzvan Dumitrescu, jurnalistul Antenei 3. Ultima „lovitură de presă” a lui Alexa a fost să „demonstreze” că Liviu Dragnea a avut dreptate când a spus, că multinaționalele nu-și declară profitul în România. Alexa este foarte apropiat de Vasile Dîncu“. Ultima informație se prea poate să nu aibă acuratețe.

Ca și în cazul firmelor lui Bușcu, bilanțurile firmelor controlate de Dîncu arată că, de fapt, toate încasările provin din vistieria PSD.



Leave a Comment