Emil Boc „salvează” Florestiul si Clujul si va face metrou in urmatoarele decenii

 

Wow, vom avea metrou ! Am 52 de ani, iar probabil cand voi avea 62 de ani, daca apuc, voi merge cu metroul din Cluj.

Linia de metrou ar urma să fie construită între Florești și Apahida, un proiect care va dura 10-15 ani.

„Metroul din Cluj nu este unul care să reproducă o situaţie existentă astăzi. De exemplu, metroul viitorului nu va mai avea acele captatoare de curent şi nu va fi un tunel aşa de mare aşa cum este astăzi pentru că for fi înlocuite mecanisme electrice şi de altă natură. Va fi şi un cost mai redus. Tot ce se face va ţine cont de evoluţia tehnologiei în materie de realizare a metroului, de aceea am avut nevoie de un consultant pentru a vedea tot ce este mai actual în lume cu privire la construcţia de la zero a unui metrou”, a mai spus Boc,  arata G4media. 

Cunostiintele sale in materie de infrastructura, dobandite inca de pe timpul cand lucra cu Traian Basescu, probabil ca vor fi hotaratoare.

Ideile aruncate haotic pe piata in privinta introducerii metroului il decredibilizeaza ca proiect si ca sustinere comunitara: Introduce metroul in Cluj-Napoca, asa cum a facut#Bufteade Cluj,#Parndorfde Romania sau asa cum a adus#Ikeala Cluj”, a scris Horia Nasra pe Facebook.

„In lunile de foc ale anului, din punct de vedere al traficului clujean, septembrie-octombrie, cand copiii incep scoala si studentii revin in Cluj-Napoca, Emil Boc incearca sa linisteasca spiritele aruncand pe piata idea metroului pentru ca apoi, treptat, sa o dilueze cu un tren de suprafata, parteneriate cu CFR sau aducerea japonezilor salvatori.

Social-democratul sustine ca proiectul metroului este prezentat „intr-o maniera heirupista de Emil Boc, uneori ca o umbrela de comunicare pentru vreme rea…”.

„Discutia despre introducerea metroului in Cluj-Napoca nu se poate rezuma doar la municipiu. Executivul primariei a blocat activitatea din asociatia metropolitana si s-a folosit de parteneriatul cu localitatile limitrofe pentru a absorbi un gram de fonduri europene. Limitarea studiului de fezabilitate doar la raza municipiului Cluj-Napoca este o gandrie ingusta si egoista.



Leave a Comment