Chiar e posibil ca Emil Boc să fie slab de minte ?

Fostul președintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, la Antena 3, că premierul Emil Boc este slab la minte.

„Nu ştiu dacă domnul Cameron, tatăl premierului, trăieşte. Nu-mi imaginez cum în Downing Street vine într-o zi domnul Cameron senior şi dă cu oul în cap”, a spus Antonescu, adăugând ulterior, la adresa lui Emil Boc, că îi doreşte şi lui, şi tatălui său, sănătate şi „să-şi dea cu ouăle în cap acasă, în bucătărie”, dar s-a arătat contrariat, ca cetăţean al României, că trebuie „să suporte acest circ”.

„Noi discutăm despre acest om dintr-o convenţie. El e îmbrăcat în haina de prim-ministru fără să fie”, a mai spus Antonescu.

„Omul este slab de minte, îmi pare rău să spun asta, că nu degeaba îi dă şi taică-su cu oul în cap. ”

Pe Emil Boc îl vedeți ca un primar exemplu, dar nu e chiar așa. Boc e un primar bunicel, dar, când a venit vorba de proiecte de anvergură, cum ar fi și cel al “Alianței Vestului”, a eșuat. A fost cel mai slab premier al României, o slugă a lui Băsescu și viziunea sa de primar e cel puțin îndoielnică. Cei care sunteți fascinați de Cluj când mergeți în weekend la mall, ar trebui să știți că la prima ploaie strașnică, Clujul se transformă în Veneția, că Pata Rât e un dezastru ecologic de nivel mondial (dați o tură pe acolo cei care îl șeruiți zilnic pe marel Boc), că îți pierzi viața în traficul din Cluj, că nu găsești locuri de parcare, deși prețurile parcărilor sunt exagerate. Dacă era Boc marele vizionar, trebuia să anticipeze dezvoltarea orașului, să aibă deja metrou, ca orice oraș european și variante de de acces auto din cartierele sugrumate de trafic ale Clujului.  Păi Boc și Falcă au condus România. Boc a fost premier, cu Băsescu președinte, au avut puterea absolută. De ce n-au făcut atunci autostrăzi? Liberalii care acum îl laudă pe Emil, uită că, pe vremea când era premier, era un fel de Viorica Dăncilă, ținta miștourilor? arată Augustin Danci in observatorulbn.ro. 

Ca si prim ministru sau primar, Emil Boc face aceleasi tip de erori . Concesionarea constructiei de infrastructura. Intrucat statul nu are bani de autostrazi, cai ferate, sisteme de irigatii, etc.,  singura solutie ar fi ramas concesionarea. Fara mofturi si conditii prealabile greu de acceptat. Asa cum au procedat si alte tari. Cum au reusit si altii (Croatia, Slovenia), reuseam si noi. Locurile de munca si dezvoltarea industriei orizontale ar fi compensat cu prisosinta eventuale pierderi. Lozinca “nu ne vindem tara” nu mai este actuala, ca nu mai avem ce vinde.

Bordea :

Problema este dacă dezvoltarea orașului și a infrastructurii ține pasul cu dezvoltarea privată. Orașul e construit de cetățeni în proporție de 90%, dar avem nevoie de acea contribuție de 10% a primăriei. Problema e puțină determinare din partea administrației în a dezvolta infrastructura: artere de circulație, zone verzi, servici publice. Acestea costă și implică un efort mai mare, nu sunt spectaculoase deci poate că nu aduc voturi ca și o investiție simplă și cu impact mediatic, dar cred că lipsa de dezvoltare a infrastructurii ne va duce într-un punct mort când orașul nu va mai rezista și vom fi obligați să reacționăm rapid. Începe să crească semnificativ gradul de utilizare a mașinii și acest lucru duce la creșterea traficului, descoperim că în ultimii 20 de ani nu s-a făcut nimic. O caracteristică a lumii politice de azi e viziunea de termen scurt, dezinteresul pentru viziunea pe termen lung care nu aduce voturi”, a completat Adrian Borda.

Nu credem rautatile altora, doar Boc a fost este si va fi cel mai bun primar al tuturor timpurilor.

Leave a Reply

Please Login to comment
  Subscribe  
Notify of
Scroll Up

Mircea Diaconu a semnat ca europarlamentar pentru DESFIINȚAREA STATELOR NAȚIONALE

Ce se va întampla daca Mircea Diaconu ajunge Presedintele Romaniei ? Iata cateva elemte din...

Închide