Bîldea Ioan: “Cartierele Grigorescu și Gheorgheni trebuie legate printr-o linie directă de transport în comun”

1015845_10151820417766330_1094180778_oDe ani de zile, clujenii solicită o linie directă de transport în comun care să lege cartierele Grigorescu și Gheorgheni. Primarul Emil Boc a ignorat constant această solicitare.

Motivația administrației municipale a fost mereu aceeași: urmează implementarea sistemului de ticketing, iar un bilet ar fi valabil o oră, timp în care poți schimba două linii de autobuz pentru a ajunge din cartierul Grigorescu în cartierul Gheorgheni și invers. La fel ca multe alte proiecte, gestionate de către Emil Boc, sistemul de ticketing este o poveste care se amână de la an la an. Pe de altă parte chiar și cu implementarea mult amânatului sistem de ticketing, tot va fi nevoie de două validări și timpul de așteptare între autobuze rămâne.

“Pe lângă cele 40 de autobuze super scumpe pe care Emil Boc a decis sa le cumpere din banii clujenilor și cele zece pe care se laudă domnul director Liviu Neag că le va achiziționa prin grija și efortul financiar al Companiei de Transport Public (CTP), în cursul acestui an urmează ca alte zece autobuze electrice să fie achiziționate de către municipalitate cu fonduri elvețiene, în baza unui acord româno-elvețian. Prin urmare, având în vedere numărul mare de mijloace de transport în comun de care CTP va dispune, considerăm normală introducerea unei linii speciale – 30B. Noua linie propusă ar urma să se suprapună cu traseul liniei 30 până în cartierul Mărăști, stația Mareșal Constantin Prezan (prima stație după sensul giratoriu din Mărăști) și de acolo să urmeze traseul liniei 25, cu întoarcere prin cartierul Gheorgheni – Centru, după care să își continue traseul.

Foto: www.facebook.com

Asocierea Diferit-Kiat au câştigat licitaţia pentru proiectul de modernizare al tramei stradale

4 poduri și 12 artere de importanță majoră pentru infrastructura municipiului vor fi modernizate din...

Închide