PODUL RASARITULUI – cel mai CÂȘ ( ksh ) pod din lume
“Genialul Primar” al municipiului prostilor consacrati in arhitectura si lucrari civile din Cluj-Napoca, ne pregatesc pentru iminenta inaugurare a celui mai câș (ksh) pod din lume.
Desi initial, Podul Rasaritului era prevazut sa fie amplasat in paralel cu calea ferata si in continuarea Strazii Rasaritului
(lucru firesc, normal, natural, clasic, exact, subînțeles, indiscutabil, neîndoielnic, negreșit, neîndoios, precis, sigur si fara dubii),
BoKemonii-lui-Bok l-au pus in directie gresita.
Adica cu o deviatie de 150m… adica podul intra fix intr-o casa si:
• NU este paralel cu calea ferata ci culmea cu puntea pietonala !??!;
• NU este in continuarea Strazii Rasaritului ci se “infige” intr-un bloc de pe Str. Parcului Feroviarilor (perpendiculara pe Str. Rasaritului !??!);
• NU asigura fluidizarea traficului dinspre Gara spre Clujeana datorita STRAMBARII TRAFICULUI si obligarea soferilor sa execute 4 curbe inutile (pierdere de timp si carburant; creare de zona poluanta, incomfort in conducere si stres inutil, cresterea pericolului de accidente si atentare la siguranta ciculatiei si pietonilor) !!!;
– Compromite culoarul de trafic cursiv ce urmeaza sa fie creat prin viitoarea MAGISTRALA de-a lungul caii ferate (Baciu <- >Someseni),
obligand sa apara ambuteiaje generate de ZIG-ZAGUL creat aiurea, ce obliga soferii sa-l faca;
• Obliga montarea de semafoare la ambele capete ale podului si mai rau, se genereaza STATIONARE-pe-POD la semafor !!!;
• etc. etc. – o prostie cu consecinte grave de trafic si imagine a unui oras sufocat intenionat si deliberat de AGLOMERATIE-si-POLUARE, condus de tembeli (primar + consilieri locali ce aproba astfel de aberatii).
…………………………
Mai jos e FOTO cum trebuia sa fie amplasat PODUL in prelungirea Strazii Rasaritului si
sunteti invitati (obligatoriu) sa mergeti pana la Gara sa vedeti cum l-au proiectat si construit (!?!) – aiurizant
………..
Celelalte 4 propuneri clujene pentru CARTEA RECORDURILOR/World Records Guinness Bok:
1. TURNUL POMPIERILOR (35m): cea mai lunga reabilitare, zugravire, amenajare a unui turnulet pe fonduri europene din lume = 11 ANI;
2. Str. KOGALNICEANU (350m): cea mai STRAMBA straduta din lume “modernizata” pe fonduri europene;
3. Str. MOLNAR PIUARIU (96m): prima straduta SMART-FAKE din Cluj-Transilvania-Romania-Europa-Lume; cu USB-urile in BANCILE SMART, Becuri LED SMART, dale/betoane/borduri “videne” SMART…
4. PARCURILE-fara-VERDEATA sau BETOANE-peste-SPATIUL VERDE = un nou “brand-de-Cluj”.
“Inovatia” creativa a Primarului Emil Boc a facut deja ocolul tarii si Uniunii Europene – ce o finanteaza in mod inconstient-si-iresponsabil din banii fraierilor de europeni, ce habar NU au ce se intampla in CLUJUL “VERDE” BETONAT.
Detalii despre aceste propuneri pentru Cartea Recordurilor le gasiti in postarile de mai jos.