Dr. Radu Căpâlneanu, Prof univ cardiologie la Institutul inimii :
„Postez acest mesaj deoarece nu mai stiu ce sa fac pentru a putea comunica cu cei de la EON !
Daca suni la tel afisate de ei, sunt cel mai adesea ocupate sau intra un robot imbecil cu care nu te poti intelege !
Daca intri pe chat, dai initial tot de un robot cu care comunici in scris. Intr-un final ti se face legatura cu un consultant EON care nu are voie sa comunice doar in scris. Dupa cateva intrebari si raspunsuri aiuritoare …nu mai ai cu cine comunica pur si simplu! Nu mai raspunde nimeni!
E regretabil si inacceptabil acest mod de a trata clientii !
Sper ca cele de mai sus sa le vada si cineva din conducerea EON si sa vrea si sa poata reglementa aceasta situatie !”
More Stories
Adriana Stoicescu : Oamenii devin, pe zi ce trece, mai proști
Guvernul COVID va fi vaxinat la DNA
Mai există opoziție în C.L. Cluj-Napoca, că dacă nu să închid prăvălia ?