Știri 

Am reușit să gestionăm corect în sfârșit locurile de parcare, grație firmei SMILO

Toți trăim drama scumpirilor. Să cumperi o barieră nouă în vremurile astea e greu al naibii. N-am adunat banii nici până în ziua de azi, la ce scumpiri sunt. De regulă, înjurăturile le primește președintele de bloc și administratorul. 
Ce s-a întâmplat de fapt :
Am văzut că bariera scoate niște zgomote macabre. Apoi, a rămas ridicată. Am coborât-o manual, iar verdictul a fost clar : angrenaj motor defect. Normal, am sunat și eu ca omul la  telefon  mai multă lume, firme specializate, că există google.Toată lumea spunea da, ok, un motor de NICE e 560 euro plus TVA.  Peste 3000 de lei distracția, plus montat-demontat. Pe puțin 4000 de lei.
A răspuns și o firmă din București, care mi-a dat mobilul lui Danciu : 0720 600 712. 
A răspuns și chiar a venit. Aveam 2 motoare stricate și parcarea plină de cei care parcau aiurea. Danciu Tudor nu s-a prins cu mâinile de cap când a văzut carcasa spartă a unui motor, nici nu mi-a spus să mai încerc. S-a uitat în ochii mei, a demontat motorul defect, l-a luat și pe celălalt. Din două, a făcut unul. Mi-a luat o sumă modică, 714 lei, 2 deplasări, demontat barieră, montat și repație motor, bașca reglaj. 
Economie mare, pentru noi care oricum nu aveam bani pentru o barieră nouă. Mulțumim frumos, domnule Tudor Danciu, dar și domnului Ovidiu !
Cu ce se ocupă SMILO
Toate produsele comercializate de catre Smilo®Holding sunt de calitate superioara, de la furnizori de prestigiu din domeniu si respectă normele europene, intr-un raport calitate – pret competitiv. Smilo®Holding opereaza cu termene de livrare minimale si flexibile, in deplina concordanta cu nevoile distribuitorilor si clientilor, oferind acestora know-how si asistenta permanenta pentru:
Pentru partenerii, distribuitorii si clientii nostri – un alt fel de carte de vizita a noastra:

doorTECK® este un brand creat de la zero, care a trecut proba timpului si a pietei. Sunt putine companii autohtone care au un brand propriu de notorietate, dar si mai putine cele care au rezistat. Pentru ca un brand este ca o persoana: cere atentie, investitie, promovare. Dar, in acelasi timp, sa fie accesibil, sa aiba un scop bine definit si, in final, sa aiba valoare.

Este un brand cu care ne mandrim. Un brand care opereaza la nivel national si international si care si-a dobandit notorietate, concurand cu nume reprezentative in domeniu.

Produsele purtand marca doorTECK® sunt recunoscute de clienti ca fiind de calitate, fiabile si accesibile ca pret. In final, aceste caracteristici primeaza in alegerea unui produs si reprezinta promisiunea noastra pentru piata: distribuitori si clienti.

Punem foarte mult accent pe comunicarea cu distribuitorii nostri si respectam relatia pe care acestia, la randul lor, o au cu clientii proprii. Pentru ca suntem constienti ca asta ne consolideaza pozitia in piata, atat a noastra, cat si a distribuitorilor nostri si amplifica increderea consumatorului in brandurile pe care alegem sa le promovam, se arată pe site-ul companiei.

 

Related posts

Leave a Comment

Vasile Blaga începe să aibă frisoane, reîncepe procesul penal

Dosarul a fost judecat inițial la Tribunalul București, instanță ce l-a achitat pe Blaga, după care a ajuns la Curtea...

Închide