Se cere interventia ministrului Curaj la Colegiul Emil Racovita, Cluj

mihis

Dorim sa aducem la cunosinta opiniei publice “putregaiul” care exista in Colegiul National Emil Racovita din Cluj-Napoca, considerat un Colegiu de elita al Clujului.

Meditarea proprilor elevi de la clasa nu face exceptie in cadrul Colegiuli Emil Racovita din Cluj-Napoca, dar modul de racolare al “clientilor”, scuze elevilor, este diferit de la profesor la profesor.  Cazul dlui “profesor de matematica” Andrea Adrian este unul cu totul aparte. Pentru acest “profesor” scoala reprezinta o piata de unde isi racoleaza “clientii” pentru meditatii. Metoda folosita este una ingenioasa si acceptata si de conducerea Colegiului. “Profesorul” Andrea nu respecta programa scolara, nu preda dupa manual si preda la un nivel “foarte inalt” pentru a nu pricepe mai nimeni din clasa, iar elevii sa-si dea seama ca fara meditatiile “profesorului” Andrea nu au nici o sansa. Aceasta metoda ingenioasa de santaj aplicata asupra elevilor si parintilor da foarte repede roade prin faptul ca parintii se inghesuie sa-si dea copiii la meditatii, la propriul lor profesor de la clasa pentru a intelege mai bine nivelul de predare “foarte inalt “.  Meditatiile nu sunt nici ele ieftine, 80 lei pe sedinta, fara “chitanta”.

Dupa racolarea “clientilor” (elevilor), in jur de 8-10 dintr-o clasa “profesorul Andrea” lucreaza si in particular si in clasa doar cu acesti elevi  meditati, pentru ca sunt singurii din clasa care pot sa inteleaga “nivelul inalt” de predare al “profesorului de matematica”, iar restul elevilor sunt doar spectatori in propria clasa. Acest lucru se poate vedea si dupa notele elevilor dintr-o clasa, elevii meditati au note de 8, 9 si 10, iar elevii spectatori  au note de 3, 4 si 5. Problema mare ii ca elevii “spectatori” reprezinta mai mult de jumatate dintr-o clasa, dar acest lucru nu atrage atentia conducerii Colegiului.

Sa nu credeti ca elevii spectatori nu sunt meditati, sunt meditati, dar nu de dl Andrea pentru ca acest profesor nu poate face fata la mai mult de 10 elevii dintr-o clasa, iar profesorii care mediteaza elevii spectatori nu se pot ridica la “nivelul inalt” de predare al profesorului Andrea, asa ca elevii spectatorii trebuie sa se mentina la limita corigentei. Conducerea Colegiului vede doar faptul ca  elevii meditati ai acestui “profesor” au rezultate la olimpiade, dar nu se intreaba cu ce sacrificii din partea parintilor si cati bani baga parintii in buzunarul acestui “profesor”? Oare rezultatele obtinute de acesti elevii sunt meritul Colegiului? Sau meritul parintilor care pompeaza bani in buzunarul profesorului?

Acest Colegiu se lauda cu rezultate bune obinute la diverse concursuri, dar pregatirea elevilor in mare parte nu se face la clasa de catre profesorul de catedra ci in particular, deci meritul pentru rezultatele bune obtinute la olimpiade nu apartine nicidecum Colegiului ci parintilor. Ne intrebam de ce conducerea Colegiului accepta metoda ingenioasa de santaj aplicata asupra elevilor si parintilor de catre acest “profesor” de matematica?  tinand cont ca, majoritatea elevilor dintr-o clasa nu sunt olimpici ci sunt copii normali.

De ce conducerea Colegiului nu urmaraeste respectarea programei scolare si a manualului scolar si nu vrea sa vada cum este incalcata si terfelita legislatia in acest Colegiu? Ne ingrijoreaza foarte mult faptul ca un “profesor de matematica” de la o institutie de Stat isi permite sa sfideze legea prin faptul ca nu respecta programa scolara, manualul de matematica practic nu exista si isi mediteaza proprii elevii, iar pentru banii incasati nu plateste nici macar impozit.

Pe aceasta cale cerem Inspectoratului Scolar al Judetului Cluj sa se autosesizeze si sa faca propria ancheta in legatura cu acest “smecheras de profesor de matematica” angajat si platit din banii contrbuabililor, dar care vede scoala ca pe un business si nu ca pe un loc de munca.

Semnat,

Un grup de parinti

N.R. Drept la replica

 

Related posts