Lovitura teribila data de E.ON unui client! Asa ceva vi se poate intampla si voua !

e on gaz

Unul dintre sutele de mii de clienti care sunt cu plata la zi catre furnizorul de electricitate a avut parte de o experienta cat se poate de scandaloasa • In doar cateva zile, ieseanul s-a trezit pe cap cu mai multe facturi de la E.ON si a primit un termen de plata de doar o zi • Lasat fara energie electrica, cetateanul a mers sa reclame abuzurile la sediul companiei, dar cand s-a intors acasa, acesta s-a trezit pe cap cu o alta factura la electricitate • Majorarea tarifelor la E.ON este scandaloasa

Furnizorul german de energie electrica este protagonistul unor fapte cat se poate de scandaloase. Clientii E.ON aproape ca s-au obisnuit cu abuzurile la care sunt supusi in ultima perioada. Ori ca sunt deconectati din cauza unor false facturi restante, ori ca se trezesc fara curent electric din senin sau ca primesc note de plata uriase pentru ceea ce angajatii E.ON numesc “regularizare“, cert este ca pentru toate aceste practici, clientii sunt nevoiti sa plateasca sume imense de bani, daca vor sa mai vada vreodata lumina becului in casa.

Astfel de lucruri se intampla chiar si cu clientii care sunt cu plata facturilor la zi. Asa a patit si un iesean, care a fost pus intr-o situatie extrem de scandaloasa. Acesta s-a trezit cu trei facturi de la E.ON, intr-un interval de doar cinci zile, iar unul dintre termenele de plata era doar la o singura zi de la data primirii facturii. “Pe data de 3 iunie am primit una dintre facturi. Nu stiam exact ce este cu ea, pentru ca nu erau prea multe informatii, scria doar «factura fiscala». Apoi, am vazut ca data scadentei este pe 4 iunie, adica a doua zi! Joi (6 iunie – n.r.), cand m-am intors acasa, m-am trezit fara lumina, am fost deconectat. A doua zi m-am dus direct la sediul lor sa vad despre ce e vorba si cum se poate intampla asa ceva, din moment ce sunt cu plata la zi. Dupa ce am stat la coada ca sa mi se dea lamuriri, angajatii E.ON mi-au spus sa vin luni, adica trebuia sa stau tot weekend-ul fara curent electric, pentru un motiv pe care nici eu nu-l stiam si nici ei nu mi l-au explicat. Apoi, seara, cand m-am intors acasa, am primit alte facturi de la E.ON, iar asta m-a enervat la culme!”, povesteste ieseanul Dumitru Bucur.

Mii de clienti cu plata la zi au fost deconectati

Ceea ce nu au stiut angajatii E.ON atunci cand au trimis aceste facturi este ca ieseanul respectiv este presedintele Grupul Asociatiilor de Proprietari si Locatari Iasi, grup al carui obiect de activitate este chiar protejarea locatarilor impotriva abuzurilor venite din partea furnizorilor de utilitati. “Am sunat la o persoana din conducerea E.ON, pe care o cunosc, si repede mi-a spus ca este vorba despre o greseala si ca ma reconecteaza imediat. Mi-a explicat ca in factura ar fi vorba despre o deconectare din noiembrie 2012 si ca de asta am ramas fara curent electric. Dar abia acum se sesizeaza ei, cand la fiecare final de an, trebuie sa faci un bilant? Eu am cerut sa fiu tarifat in doua moduri, cu tarif de noapte si de zi. Anul trecut, mi-au schimbat contorul si mi-au trecut un singur plan tarifar. Le-am cerut sa respecte contractul si iar au schimbat contorul. Au gresit o data, cand mi-au schimbat contorul, au gresit a doua oara, cand mi-au trimis aceste facturi nefondate si cu intarziere de un an, au gresit a treia oara cand m-au deconectat. Ce inseamna asta, la cate greseli este supus clientul E.ON?!”, a mai spus Dumitru Bucur, presedintele AGAPL.

Ieseanul este de parere ca modul de tarifare practicat de furnizorii de utilitati ar trebui facut ca in statele din UE. “Este acea norma europeana, in care facturile pot fi platite in termen de 30 de zile si acest lucru ar trebui aplicat si la noi. Nu cred ca romanii sunt atat de bogati, incat sa poata plati in 15 zile, iar in cazul E.ON, la o singura zi”, explica Dumitru Bucur.
E.ON a majorat de luna trecuta taxa de reconectare. Clientii sunt obligati sa plateasca, pe langa facturile restante, inca 500 de lei fata de aproximativ 150 de lei cat era anterior. Anul trecut au fost deconectati în România circa 58.000 de clienti ai E.ON, iar 5.000 dintre acestia fiind din judetul Iasi. Iesenii au acuzat, in repetate randuri, ca au fost deconectati de la alimentarea cu electricitate sau gaze naturale, cu toate ca si-au platit facturile la timp, luna de luna.

 Sursa : bzi.ro