Franciza de succes – Mira

21

Franchising

Premiza
Pentru cine isi doreste sa deschida o noua afacere, contractul de franciza poate reprezenta o oportunitate noua si interesanta care trebuie luata in considerare cu atentie.

De ce agentie matrimoniala?
In general, ceea ce caracterizeaza fiinta umana este dimensiunea sa relationala: – raportul uman, confruntarea si armonia cu celalalt.
Toate acestea sunt si mai importante in relatia de cuplu.
Iubirea este sentimentul cel mai important ce se poate naste intre doua persoane!
Astazi, in calea noastra intalnim multe obstacole in ceea ce priveste stabilirea unor relatii inter-umane mai evoluate decat niste simple cunostinte.
Mai mult, poate fi remarcat un numar mare de intamplari
neplacute ce duc la neincredere in intalnirile ocazionale.
Astazi este practic imposibil sa faci o alegere bazandu-te pe reale afinitati si interese, idealuri, stil de viata, emotii.
Serviciul unei agentii matrimoniale este din ce in ce mai cerut si devine chiar indispensabil.

De ce Agentia Matrimoniala Mira a devenit o franciza ?
Tocmai pentru a veni in intampinarea persoanelor care sunt stabilite mai departe si care se afla in imposibilitatea de a se deplasa la sediul central.
Este foarte important ca persoana care decide sa intre in acest domeniu de activitate sa detina urmatoarele caracteristici:

  • O buna moralitate
  • Fara cazier judiciar
  • Aptitudine in relatii publice
  • Disponibilitate psihologica de a asculta
  • Potential analitic si sintetic
  • Mentalitate cooperanta
  • Abilitati manageriale
  • Spirit de grup
  • Lealitate
  • Disponibilitatea de a primi si transmite informatii
  • Rabdare si capacitate de a insufla incredere prin modul de a se comporta si vorbi

    Obiectivul Mirei este de a crea o retea de agentii matrimoniale atat in Romania cat si in afara granitelor ei, care sa se diferentieze de celelalte agentii prin conceptul de activitate personalizat in foarte multi ani de experienta, garantand totodata autonomia administrativa a fiecarui component al grupului.

    Ce oferim?

  • marca inregistrata “Mira” leader in acest sector, cu multi ani de experienta si premiata cu premiul mondial ERCOLE D`ORO al Academiei Internationale pentru studii economice si sociale (Premiul Oscar pentru activitatile profesionale)
  • programul software al societatii pentru a fi in retea cu toate agentiile din grup
  • baza de date actualizata
  • licenta exclusiva in zona
  • asistenta in management si publicitate
  • includerea agentiei in propria revista MiraNews
  • traing-uri pentru francizat si pentru persoanele angajate
  • know-how, numele si sigla agentiei “Agentia Mira”
  • Rentabilitatea agentiei se bazeaza pe inscrierile pe care persoanele interesate le fac la sediul agentiei pentru a beneficia de acest serviciu.
  • Perioada contractuala a inscrierii poate fi de 6 sau 12 luni, clientul avand astfel posibilitatea de a avea un numar nelimitat de intalniri cu persoane compatibile inscrise in agentie, beneficiind astfel de serviciul agentiei pana la gasirea partenerul potrivit.
  • Taxa de inscriere difera in functie de zona geografica unde agentia opereaza: prin evaluarea diferitelor contexte sociale si a realitatii socio – economice existenta in Romania.

Agentia Matrimoniala Mira primeste prin programare toate persoanele pentru un interviu necesar ce nu implica obligatii, L-S : 09,00-20,00 D: 10,00-17,00 in urmatoarele sedii:
SORA (FR)
via Torino, 1
ROMANIA -Cluj
Napoca str. Cioplea nr, 3 ap. 1

Pentru programari ne puteti contacta la urmatoarele numere de telefon:

Italia :
0039- 339-6137198
Romania
004-0264 – 458094
004-0757-643978

Programarile fixate trebuiesc respectate pentru a nu creea probleme, lucrandu-se cu maxima confidentialitate .

Descarca formularul in .pdf

Descarca formularul in .doc

Ce cere Agentia Matrimoniala Mira?
Un spatiu de 70/90 mp impartit in minim trei camere, cu intrare separata, destinat pentru birouri (important este sa nu fie locuibil), de preferita situat intr-un loc usor accesibil atat cu mijloacele de transport in comun (Agentia Mira va ajuta si in alegerea spatiului), mobilat sobru si primitor.

Investitiile necesare:

  • ENTRY FEE (taxa de intrare)
  • ROYALTY (redeventa, suma lunara pe care francizatul trebuie sa o plateasca francizorului)
  • Durata contractului poate fi de 5 sau 10 ani.

    COSTURI PUBLICITARE:
    Francizorul participa la cheltuielile pentru publicitate care vizeaza si aria sa geografica (la nivel national, international, regional si internet), suma va fi impartita intre toate sediile.
    INCHIRIEREA SPATIULUI (garantie ceruta in momentul inchirierii + chiria lunara)
    CHELTUIELI PENTRU PRACTICILE DE ORGANIZARE care variaza in functie de zona geografica ( Prefectura, Primarie, Camera de Comert, etc.)
    Acestea sunt lucrurile cele mai importante de care trebuie sa tina cont viitorul francizat, toate acestea vor fi trecute intr-un contract legalizat, unde va fi specificat in cele mai mici detalii obligatiile ambelor parti: FRANCIZOR si FRANCIZAT.

    Care sunt avantajele persoanei hotarate sa deschida o agentie in franciza?

    • Posibilitatea de a folosi inca de la inceput o baza de date deja existenta
    • Costuri minime de deschidere
    • Pe toata perioada contractului de franciza , francizorul acorda consultanta permanenta , va fi indrumat de persoane cu experienta in acest domeniu
    • Impartirea costurilor publicitare
    • Dreptul de folosire a unei mărci cunoscute la nivel national si international
    • Asistenta la nivelul strategiei administrative
    • Folosirea tuturor documentelor necesare in acest sector

    Daca va simtiti pregatit/a pentru a incepe sa deveniti independent la nivel profesional putem sa fixam o programare pentru a discuta personal.

    Tel. (004)0757643978

Related posts