Floresti : ISU impune EON, RDS-RCS, Nextgen respectul legii

20160121_103322[1]

Ca urmare a unei adrese ce dateaza din luna noiembrie 2015, adresata de Vocea Clujului catre ISU (inspectorat situatii de urgenta), legata de modul in care NextGen, EON si RDS-RCS inteleg sa respecte clientii si legea, fibra optica a fost invelita in pat de cablu, nemaifiind prinsa direct pe teava de gaz.

Azi, 21.01.2016, apare si EON, societate celebra in Floresti, in sens negativ, dupa intreruperea neanuntata de gaz, care a afectat tot Florestiul, si incepe sa mute contoarele, pentru ca RDS-RCS si Nextgen sa lucreze la normalizarea patului de cablu si a respectarii normelor legale.

20160121_103425Locuitorii de la adresa respectiva au avut din nou parte de o intrerupere de 2 ore, dupa spusele celor de la EON. Se asteapta ca si Nextgen sa intre in legalitate, la fel si RDS-RCS.

Consideram situatia de fata o victorie a normalitatii. Ar trebui ca fiecare cetatean, sa fie constient de rolul sau civic, iar Romania sa devina un leagan al respectului fata de aproapele tau.

Vom cere de la ISU o pozitie oficiala in ceea ce priveste modul in care inteleg sa traga la raspundere cele trei societati pentru situatiile de neconformitate existente.

Presa nu este bau-bau, ci monitorizeaza discret doar situatiile de care se loveste. Unii floresteni imi telefoneaza pentru situatia gunoaielor, altii pentru situatii de violenta, de multe ori sunt chemat la accidente.

La Cluj, conducerea ISU dovedeste integritate si curaj. Consideram ca si aceste aspecte trebuie mentionate. Si, de ce nu, premiate de Bucuresti.

Domnul colonel Urian(ISU), cu care am vorbit telefonic de multe ori, are intreg respectul meu. A fost de cel putin doua ori in Floresti si a dovedit inalta tinuta profesionala.

20160121_111902[1]

RDS-RCS sunt acum aici si remediaza situatia.

NextGen, lipsa la apel. Dar conducerea ISU cunoaste deja acest aspect.

Update, 11: 24 . Cei de la RDS-RCS i-au solicitat pe cei de la Nextgen sa vina sa isi faca treaba. EON a rezolvat in timp problema, este gaz. Directorul Nextgen, Ovidiu Sarb a intervenit si a dispus deja remedierea deficientelor. Este a doua oara, cand domnul Sarb Ovidiu, dovedeste ca este interesat de ordine, respectul clientului. In urma cu aproximativ un an, acesta a mai rezolvat si o alta problema de neconformitate, fiind prezent personal la fata locului.

Respect !

 

Related posts