CNADNR – a inceput curatenia. Un director a fost revocat

dan-marian-costescu

Noul Ministru al Transporturilor, Dan Costescu, a bagat conducerea CNADNR in sedinta pentru problemele de la autostrazi. El a cerut conducerii CNADNR “masuri ferme pentru imbunatatirea imediata a gestionarii proiectelor”.

Un director adjunct a fost revocat din functie dar principalul responsabil este Narcis Neaga, directorul general al companiei in ultimii doi ani.

“Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a avut o sedinta cu reprezentanti ai conducerii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) privind pregatirile companiei pentru iarna 2015 -2016 si analiza proiectelor executiei proiectelor de autostrazi. CNADNR a prezentat situatia la zi a contractelor pentru asigurarea activitatii de deszapezire si stadiul de executie al proiectelor de autostrazi”, se arata intr-un comunicat remis HotNews.

Ministrul transporturilor a declarat ca, in urma datelor prezentate de catre CNADNR, au fost discutate atat intarzierile de la termenele propuse, cat si unele carente de ordin administrativ ale persoanelor responsabile cu gestionarea proiectelor. In acest sens, la sfarsitul discutiilor am solicitat conducerii CNADNR masuri ferme pentru imbunatatirea imediata a gestionarii proiectelor si pentru gasirea unor solutii viabile de continuare si finalizare a proiectelor.

Ca urmare a analizei, s-a decis revocarea Renatei Bendeac din functia de Director general adjunct al Directiei Generale de Implementare Proiecte de Infrastructura Rutiera.

Aceasta revocare poate fi, cel mult, un prim pas, dar nu este nici pe departe suficient. Principalul vinovat de dezastrul de la CNADNR este, de fapt,  directorul  general al companiei,  Narcis Neaga, Cu o istorie de contraperformante, incepand cu cele trei incercari de concesiune ale autostrazii Comarnic-Brasov esuate si terminand cu primul an in care avem o evolutie negativa a numarului de kilometri de autostrada in operare Narcis Neaga, nu doar ca ar trebui sa plece urgent de la conducerea companiei de drumuri, dar, poate ar trebui chiar sa intre un atentia DNA.

In ultimii ani, CNADNR a avut miliarde de euro la dispozitie si nu a reusit sa-i foloseasca. Nu in ultimul rand, pregatirea celui mai important proiect de infrastructura al Romaniei, autostrada Sibiu-Pitesti, merge prost, este deja in intarziere iar documentatia existenta de slaba calitate.

La CNADNR este criza de oameni de specialitate dar este inflatie de habarnisti.

Related posts